خدمات پس از فروش دونار
هموطنان گرامی می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را به سامانه پیامکی گروه صنعتی دونار به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۲۱۴۲ ارسال نمایند.
خدمات پس از فروش
پس از فروش و تحویل محصول به مشتری، واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و غیره را به کلیه محصولات در حوزه نصب و راه اندازی و فعال سازی گارانتی در سراسر کشور را به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب به طوری که رضایت مشتریان محصولات دونار حاصل شود را عهده دار است.
اهداف واحد خدمات پس از فروش دونار
۱
کمک به مشتریان در جهت آماده به کاری مطلوب و بهره برداری و استفاده هرچه بیشتر از محصول از طریق آموزش سرویس کاران و تعمیرکاران و ارائه سریع و به موقع قطعات یدکی
۲
کمک به واحد فروش محصول برای کسب رضایت بیشتر مشتریان بالفعل، و جذب مشتریان بالقوه از طریق جلب اعتماد مشتریان در مورد محصولات خریداری شده.
۳
کسب سود آوری مناسب و متناسب با سرمایه گذاری انجام شده در بخش خدمات پس از فروش.
۴
بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آن ها.
۵
انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به شرکت جهت تجزیه و تحلیل آن ها و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز.
بدین منظور، خدمات پس از فروش به دلیل گسترش دائمی محصولات فروخته شده به مشتریان در سطح کشور و برای گریز از تمرکز و توسعه عرضی سازمان؛ با مهندسی نمودن امور و ایجاد یک نظام خدمات مناسب که شامل فن آوری های زیر می باشند.
تدوین و بیان استراتژی شرکت در خدمات پس از فروش و توجیه کارشناسان و نیروهای متخصص و جلب مشارکت آنان
ایجاد و سازماندهی زیر ساخت های اطلاعاتی خدمات پس از فروش بر مبنای:
- ایجاد یک مرکز آرشیو اعم از منابع شناسایی عیوب، سرویس و نگهداری، تعمیرات، قطعات، معرفی مدل های جدید و مشخصات فنی آن ها، کتابچه گارانتی، و نرم افزارهای آموزشی اعم از کتاب های آموزشی، CDهای آموزشی، اسلایدها و ...
- ایجاد بانک اطلاعاتی از فروشندگان و تعمیرکاران؛ شامل محل استقرار، سابقه، وضعیت محل کار و ... به منظور کسب اطلاعات از نیازهای آنان و همچنین بررسی درخواستهای آنان برای محصولات جدید.
- جمعآوری اطلاعات مربوط به عیوب محصولات.
- راه اندازی یک وب سایت برای دستیابی نمایندگان سرویس کار به اطلاعات مورد نیاز خود در تمام زمینههایی که در بالا ذکر گردید (با استفاده از شماره عضویت در سایت).
- برقراری تماس زنده دو جانبه بین مشتری و شرکت برای پاسخگوئی به مشکلات فنی، آموزشی، اطلاعاتی و شکایات احتمالی او
- ایجاد یک شبکه مخابراتی و پست الکترونیک برای برقراری ارتباط دائمی با مشتریان
- تشکیل گروههای کارشناسی جهت حل و فصل مسائل فنی، آموزشی و تهیه وتدوین مدارک و مستندات مورد نیاز محصولات به صورت نرمافزاری
- ایجاد یک شبکه کوچک ولی مجهز جهت آموزش تعمیرات موتور برای انجام سرویسها و تعمیرات در زمان گارانتی محصولات تازه فروخته شده و آموزش کاربری آنها در سایت مشتریان