خدمات پس از فروش
پس از فروش و تحویل محصول به مشتری، واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و غیره را به کلیه محصولات در حوزه نصب و راه اندازی و فعال سازی گارانتی در سراسر کشور را به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب به طوری که رضایت مشتریان محصولات دونار حاصل شود را عهده دار است.
اهداف واحد خدمات پس از فروش دونار
- کمک به مشتریان در جهت آماده به کاری مطلوب و بهره برداری و استفاده هرچه بیشتر از محصول از طریق آموزش سرویس کاران و تعمیرکاران و ارائه سریع و به موقع قطعات یدکی
- کمک به واحد فروش محصول برای کسب رضایت بیشتر مشتریان بالفعل، و جذب مشتریان بالقوه از طریق جلب اعتماد مشتریان در مورد محصولات خریداری شده.
- کسب سود آوری مناسب و متناسب با سرمایه گذاری انجام شده در بخش خدمات پس از فروش.
- بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آن ها.
- انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به شرکت جهت تجزیه و تحلیل آن ها و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز.
بدین منظور، خدمات پس از فروش به دلیل گسترش دائمی محصولات فروخته شده به مشتریان در سطح کشور و برای گریز از تمرکز و توسعه عرضی سازمان؛ با مهندسی نمودن امور و ایجاد یک نظام خدمات مناسب که شامل فن آوری های زیر می باشند.
تدوین و بیان استراتژی شرکت در خدمات پس از فروش و توجیه کارشناسان و نیروهای متخصص و جلب مشارکت آنان
ایجاد و سازماندهی زیر ساخت های اطلاعاتی خدمات پس از فروش بر مبنای:
در یک جمعبندی کلی می توان گفت که خدمات پس از فروش گروه صنعتی دونار به یک زیر ساخت بسیار قدرتمند اطلاعاتی و خوب معماری شده، پیاده ساخته است تا بتواند شبکه وسیعی از شرکتها، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان را در جهت اهداف شرکت هدایت نماید.