قوانین و مقررات وب سایت "دونار"

 

 

بسمه تعالی

قوانین و مقررات وب سایت “دونار”

ماده۱- شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت دونار برای تمامی کاربران،جهت استفاده بهینه از خدمات وب سایت پیش بینی شده و قابل اجرا می باشد.خواهشمند است کاربران محترم ،مراتب ذیل را به دقت ، مطالعه وملاحظه فرمایند.

بند۱-۱-هنگام استفاده از وب سایت دونار ، بهره گیری تحت هر عنوان اعم از پروفایل شخصی و ویدیوهای رسانه ای تصویری و سایر خدمات به مفهوم پذیرش شرایط و قوانین وب سایت دونار میباشد.

بند۲-۱-کاربران گرامی توجه داشته باشند کلیه شرایط و قوانین و آئین نامه های شرکت دونار منطبق با قانون تجارت الکترونیک وقانون حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات موضوعه جمهوری اسلامی ایران بوده و کاربر نیز متعهد و ملتزم به رعایت کلیه قوانین مربوط میباشد.


ماده۲-
کلیه حقوق مادی و معنوی اعم از مالکیت و حقوق فرضیه و قطعیه و احتمالیه و متصوره این وب سایت متعلق به گروه صنعتی دونار بوده و بهره برداری و انتقال و کپی برداری از سایت و استفاده شخصی یا تجاری بدون رضایت و موافقت کتبی شرکت دونار ممنوع میباشد. بدیهی است هرگونه استفاده غیرمجاز، قابل تعقیب و پیگیری قضایی اعم از حقوقی یا کیفری برابر قوانین و مقررات موجود و موضوعه میباشد.


ماده۳-
وب سایت رسمی شرکت دونار، فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت نیز میباشد و طبق قانون تجارت الکترونیک،مصرف کننده یاخریدار می تواند از سایت فوق بازدید و یا خرید آنلاین نماید.


ماده۴-
شرایط فروش آنلاین(نقدی)

بند۱-۴-ارسال کالا برای استان های تهران،البرز،آذربایجان شرقی بین ۳ الی ۵ روز کاری و برای سایر استان ها و شهرستانها توسط سیستم حمل ونقل داخلی طرف قراردادشرکت دونار بین۵ الی ۱۰ روز کاری میباشد.

همچنین ثبت سفارش کالا به معنای پذیرفتن کامل شرایط و قوانین دونار از سوی کاربر میباشد.


ماده۵-
نحوه فروش

بند ۱-۵فروش نقدی: بصورت ثبت سفارش، صدور پیش فاکتور، واریز وجه به یکی از درگاه های بانکی اعلام شده توسط  شرکت دونار و ارسال کالا طبق بند (۱-۴)

بند ۲-۵-فروش اعتباری : با مراجعه به وب سایت دونار و انتخاب کالای مورد نظر و طی نمودن مراحل خرید و انتخاب خرید اعتباری ،صدور پیش فاکتور و طی نمودن مراحل بانکی توسط خریدار محترم و ارسال کالا طبق بند (۱-۴)


ماده۶-
شرایط تحویل کالا

ارسال کالا طبق بند (۱-۴) خواهد بود و ثبت سفارش کالا در وب سایت دونار به صورت ۲۴ ساعته میباشد.

بعد از ثبت سفارش در سایت دونار پیامکی مبنی بر دریافت کد سفارش برای خریداران ارسال خواهد گردید و شرکت دونار نهایت دقت و تلاش خود را در راستای  ارسال و تحویل بهینه کالا به مصرف کننده گرامی خواهد داشت.

بند۱-۶-شرکت دونار مجاز به توقف سفارش گیری جدید در سایت بوده و بدیهی است که کلیه سفارشات ثبت شده نهایی که انجام شده است ارسال خواهد گردید.

بند۲-۶-مصرف کننده گرامی خواهشمند است فرم سفارش را به صورت صحیح و کامل تکمیل نمایید. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل قبول و پیگیری نخواهد بود.لذا خواهشمند است اطلاعاتی نظیر آدرس،کدپستی ،کدملی،ایمیل،شماره تماس های ثابت و همراه به صورت کامل درج گردد.

بند۳-۶-به منظور جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و کلاهبرداری های اینترنتی مراحل خرید با ارائه تصویر کارت ملی و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت شخص خریدار مطابقت دارد، میسر میگردد.

بند۴-۶-با توجه به ثبت سفارش به صورت سیستمی ، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات و محتویات فاکتور اعم از تغییر نام و مشخصات شخص حقیقی به شخص حقوقی و بالعکس یا شخص حقیقی به شخص حقیقی دیگر یا شخص حقوقی به شخص حقوقی دیگر تحت هیچ عنوان وجود ندارد.

بند۵-۶-افزودن به سبد کالا به منظور خرید کالا نمی باشد. لذا هرگونه تغییری در موجودی و قیمت کالا قبل از ثبت نهایی به سبد خرید اعمال خواهد  گردید.

بند۶-۶-لازم به ذکر است کالاهایی که در سبد خرید انتخاب گردیده ولی از طریق کاربر مراحل نهایی ثبت انجام نشده است از طریق وب سایت این شرکت ترتیب اثر داده نخواهد شد.


ماده ۷-
شرایط درخواست مرجوعی

شرایط درخواست مرجوعی در صورتی که مصرف کننده بعد از خرید کالا را باز نکرده و نصب نکرده باشد، لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مصرف کننده نیز(در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی و تایید کارشناسان فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس عودت میشود.

در غیر اینصورت ، کالا برای مشتری تعمیر و یا دوباره ارسال خواهد شد. در صورت وجود نقص فنی بعد از بازگشایی جعبه توسط نصاب وکارشناس فنی شرکت با توجه به قوانین خدمات پس از فروش اولویت با تعمیر دستگاه و در غیر این صورت تنها درصورت تایید خدمات پس از فروش دستگاه تعویض میگردد.


ماده۸-
خسارت حمل ونقل

بند۱-۸-با توجه به اینکه کلیه محصولات شرکت دونار به صورت ایمن و استاندارد بسته بندی شده است و به صورت سالم تحویل شرکت های حمل ونقل میگردد، هرگونه حادثه یا آسیب به کالا در حین حمل و نقل و تحویل برعهده شرکت حمل کننده میباشد و این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.لذا از مصرف کنندگان محترم تقاضا میگردددر موقع دریافت کالا از شرکت های حمل ونقل حتما از سالم بودن بسته بندی محصول ،اطمینان حاصل نموده و در صورت معیوب بودن بسته بندی در حضور نماینده شرکت حمل ونقل نسبت به باز نمودن بسته بندی و احراز سالم بودن کالا اقدام کرده و در صورت معیوب بودن ظاهری کالا از تحویل کالا از شرکت حمل و نقل خودداری نمایند.

همچنین کلیه محصولات این شرکت حتما میبایست توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت،نصب و راه اندازی و تحویل مصرف کننده گردد. چنانچه  بعد از نصب و تحویل توسط کارشناسان محصول دچار ایراد فنی گردد، شرکت موظف به رفع ایراد در عرض ۲۴ساعت میباشد.در صورتی که در مدت زمان گارانتی، محصول ۳ باراز نظر فنی، نه از بابت قطعات مصرفی، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت رفع ایراد گردیده و کماکان محصول دچار ایراد گردد ،شرکت موظف به تعویض محصول بدون دریافت هزینه میباشد.

بند۲-۸-شرکت دونار برای اعضای وب سایت جهت اطلاع رسانی خدمات و رویداد ها از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی می نماید.در صورت عدم تمایل به دریافت خبرنامه دونار عضویت خود را لغو کنند.لذا کلیه خبرنامه ها تنها با شماره سامانه ۳۰۰۰۷۸۷۱s ارسال میگردد.


ماده۹-
اشتباهات و خطاهای رخ داده در وب سایت دونار

شرکت دونار این حق را خواهد داشت تا در هر مقطع زمانی و بدون اطلاع رسانی قبلی اقدام به اصلاح اشتباهات در سایت نماید و آنهارا تغییر داده یا بروزرسانی کند (اشتباهاتی در اطلاعات وب سایت از قبیل مشخصات کالا،اعلام قیمت،حمل کالا،زمان ارسال و…خواهد بود)


ماده۱۰-
خدمات پس از فروش

پل های ارتباطی مصرف کنندگان یا خریداران محترم با واحد خدمات پس از فروش شرکت دونار ، شماره تماس ۳۴۲۰۴۹۱۹-۰۴۱ میباشد.


ماده۱۱-
این قوانین با حفظ وحدت مواد جایز و بارحقوقی الفاظ در ۱۱ ماده و ۱۳ بند در تاریخ ۰۸/۱۱/۱۴۰۲ تنظیم و لحاظ گردید.