خدمات پس از فروش دونار

هموطنان گرامی می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را به سامانه پیامکی گروه صنعتی دونار به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۲۱۴۲ ارسال نمایند.

خدمات پس از فروش

پس از فروش و تحویل محصول به مشتری، واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و غیره را به کلیه محصولات در حوزه نصب و راه اندازی و فعال سازی گارانتی در سراسر کشور را به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب به طوری که رضایت مشتریان محصولات دونار حاصل شود را عهده دار است.

اهداف واحد خدمات پس از فروش دونار

۱

کمک به مشتریان در جهت آماده به کاری مطلوب و بهره برداری و استفاده هرچه بیشتر از محصول از طریق آموزش سرویس کاران و تعمیرکاران و ارائه سریع و به موقع قطعات یدکی

۲

کمک به واحد فروش محصول برای کسب رضایت بیشتر مشتریان بالفعل، و جذب مشتریان بالقوه از طریق جلب اعتماد مشتریان در مورد محصولات خریداری شده.

۳

کسب سود آوری مناسب و متناسب با سرمایه گذاری انجام شده در بخش خدمات پس از فروش.

۴

بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آن ها.

۵

انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به شرکت جهت تجزیه و تحلیل آن ها و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز.

بدین منظور، خدمات پس از فروش به دلیل گسترش دائمی محصولات فروخته شده به مشتریان در سطح کشور و برای گریز از تمرکز و توسعه عرضی سازمان؛ با مهندسی نمودن امور و ایجاد یک نظام خدمات مناسب که شامل فن آوری های زیر می باشند.

تدوین و بیان استراتژی شرکت در خدمات پس از فروش و توجیه کارشناسان و نیروهای متخصص و جلب مشارکت آنان

ایجاد و سازماندهی زیر ساخت های اطلاعاتی خدمات پس از فروش بر مبنای:

در یک جمع‌بندی کلی می توان گفت که خدمات پس از فروش گروه صنعتی دونار به یک زیر ساخت بسیار قدرتمند اطلاعاتی و خوب معماری شده، پیاده ساخته است تا بتواند شبکه وسیعی از شرکت‌ها، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان را در جهت اهداف شرکت هدایت نماید.