شکایت و انتقادات

در راستاي سياست و دستورالعمل مدیریت گروه صنعتی دونار، بمنظورگسترش فرهنگ همياري و مشتری مداری، تكريم مشتریان، واحد تحقیق و توسعه فرم انتقادات، پيشنهادات را در پایگاه اینترنتی دونار تحت آدرس Donar.ir (تنها مرجع رسمی ارتباطی) برای دسترسی عموم مشتریان خود ایجاد نموده است.

در صورتی که نسبت به نحوه سرویس دهی یا کیفیت سرویس کاران گروه صنعتی دونار معترض هستید، می توانید شکایت خود را در فرم زیر ثبت نمایید. درخواست شما در اسرع وقت بررسی شده، نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید.

مشتري گرامي؛ پيش از تنظيم و ثبت شكايت به نكات زير توجه نمائيد:

  • قبل از ثبت شكايت، لازم هست مشكل مورد نظر از طریق فرم تماس به واحد خدمات پس از فروش منعكس و در صورت عدم رفع مشكل و اقدام از سوي واحد مذکور، موضوع در فرم زیر ثبت گردد.

  • متن شكايت ارسالي بايد دقيق، شفاف، قابل فهم و حاوي كليه اطلاعات مورد نياز باشد به نحويكه با مطالعه متن شكايت، امكان پيگيري فراهم گردد.

  • مسئوليت قانوني مطالب اظهار شده بر عهده شاكي مي باشد.

  • هرگونه توهين از قبيل فحاشي و بكارگيري الفاظ ركيك طبق ماده 608 قانون مجازات اسلامي قابل پيگيري ميباشد.

  • پس از ثبت شكايت گيري، موضوع بررسي و اقدامات لازم معمول مي گردد، نتيجه اقدامات انجام شده به شما اطلاع رساني خواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
  *
استان:
  *
شهر:
  *
تلفن همراه:
  *
تلفن ثابت + کدشهر:
  *
کدپستی 10رقمی:
آدرس پستی:
  *
نام محصول:
  *
شماره سریال:
  *
نام سرویس کار:
موضوع شکایت:
  *
* فیلد اجباری
دوشنبه, 20 بهمن 1399
آخرین بروزرسانی ( دوشنبه, 20 بهمن 1399 )
محصولات
 
اعلانات

 

 

 
آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز2073
mod_vvisit_counterدیروز795
mod_vvisit_counterاین ماه2073
mod_vvisit_counterکل بازدیدها497069
 
نظر سنجی

شما طرفدار کدامیک از محصولات دونار هستید؟
 

دفتر مرکزی: تبریز- بلوار ائل گولی(شهید باکری)- نرسیده به کوی سهند- نبش بن بست اطلس- ساختمان دونار ----  تلفن:3133(41)0098 ، نمابر: 33830799(41)0098

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت دونارخزر می باشد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

© Copyright 2008-2017 Donar Co. All Rights Reserved.